מילוי גז למזגנים

 

מילוי גז למזגן – האקלים הפרטי שלכם

מילוי גז למזגן מומלץ לעשות רק לאחר המלצה של טכנאי מזגנים מוסמך. מזגנים רבים מתחילים לגלות סימני עייפות לאחר כמה שנות פעילות. פתאום הקירור הוא כבר לא מה שהיה, ועל החימום בכלל אין מה לדבר. אתם יכולים לשבת אובדי עצות מול המזגן ולתהות לעצמכם להיכן נעלמו ימי הזוהר שכללו קור מקפיא וצורך לשבת עם פוך מול הפתח הישיר של המזגן. אם אכן אתם זקוקים להזמין מילוי גז למזגן סביר להניח שתשבו ישירות מול הפתח ואולי אפילו תצטרכו לנפנף על עצמכם כדי להרגיש את הרוח שהמזגן מואיל בטובו להביא אליכם.הבעיה הגדולה היא שאינכם מודעים לבעיות בהן אתם יכולים להיתקל בתוך המזגן שלכם, ולכן הסיכוי שתבינו שאתם זקוקים לבצע מילוי גז למזגן די קלוש. במיוחד בשבילכם החלטנו לסקור מעט את התקלות השכיחות של המזגן ואולי לתת לכם התראה מראש לצרכי טיפול ותחזוקה.

התקלות שכדאי לבדוק לפני שמזמינים מילוי גז למזגן

לכלוך וסתימת פילטרים

זוהי התקלה המצויה ביותר בקרב המזגנים ישראל. רובנו שוכחים לנקות את הפילטרים מאבק, וכך מצטברת לה שכבה עבה על המנוע ובתוך המזגן עצמו. שכבת האבק מפריעה למנוע לבצע את פעולתו במלוא הכוח, ומשפיעה ישירות על הקירור והחימום אותם יוציא המזגן. כדי לבטל את פעילות האבק יש לעבור על הפילטרים בפרקי זמן קצובים ולנקות אותם היטב מכל הצדדים.

צינור ניקוז סתום

לפני שתרוצו להזמין מילוי גז למזגן נסו לראות האם הצינור המוביל בין המנוע למאייד סתום. הצינור מכיל את המים הנוצרים במנוע ואמור לשולח אותם ישירות למגש הניקוז ומחוץ למזגן. פעמים רבות נסתם צינור הניקוז בגלל סיבות שונות ומשונות ואתם נשארים עם מזגן מקרטע. כדי לפור את הבעיה פשוט צריך לנשוף אל תוך הצינור ולפתוח את הסתימה שנוצר הבו. כך תוכלו להחזיר את המזגן למצבו הראשוני וללא כל צורך בהזמנת מילוי גז למזגן  או בהזמנת טכנאי מזגנים .

דליפת נוזלי הקירור

בכל מזגן קיימים נוזלי קירור שנועדו לשמור על פעילות תקינה ולהוציא אוויר קר מן המזגן בשעות הצורך. במקרה ובו יש דליפה מהמזגן יש צורך אמיתי להזמין מילוי גז למזגן וכך להחזיר אותו לפעילות מקסימאלית. המילוי הוא הפעולה האחרונה שאמורה להחזיר מזגן תקין לקירור מלא. במקרה וצעד זה אינו מספיק יש לקרוא לטכנאי מזגנים מוסמך שיוכל לאתר עבורכם את הבעיה הנעלמת.